page title icon CAFen proba-bideko azpiestazio-eraikinaren eta instalazio osagarrien egituren diseinua Corellan (Nafarroa)

Bezeroa: Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A.
Kokalekua: Corellako tren geltokia
Web-orria:  www.caf.net

Maratekek CAFentzat hainbat lan egin zituen Corellaren inguruko proba eta saiakuntzen trenbide-zirkuitu berriaren esparruan, eta, sustatzaileen arabera, “Espainia osoan tren-esperientzia aitzindaria da”.

Espainiako trenentzako lehen proba zentroa da Corella, eta 15 milioi euro baino gehiagoko inbertsioa jaso du. 1996tik itxita dagoen Soria-Castejon bide zaharraren 4 kilometroko zatia lehiaketara atera ostean dator proiektua.

Bide-zatia aukeratzeko, sustatzaileak proiektuaren aukera teknikoak eta bideragarritasuna aztertu ditu, eta ondorioztatu du espazio egokia dela material gurpildunaren eta hari lotutako trenbide-sistemen eta -ekipamenduen probak eta saiakuntzak egiteko tarte gisa erabiltzeko. Era berean, beste proba mota batzuk ere egin ahal izango dira, hala nola egiturak kargatzea, deformazioa, esekidurak, akoplamenduak eta mota guztietako osagai eta ekipoen erresistentziak.

Hain zuzen ere, Adifek CAFi Castejón-Cintruenigo ibilbidearen trenbide jabariko 36.000 m2-ko azalera bat eman zion, Madril-Soria-Castejon lotzen zuen linea zaharraren barruan, ordura arte erabiltzen ez zena. Horrela, zirkuituak bertan behera utzitako azpiegitura horien zati bat berreskuratu zuen, baita Corellako geltoki zaharra ere (proba-zentro gisa birgaitu dena).